Wat anderen over ons zeggen
Reviews
Wij zijn blij met onze klanten en hopen dat onze klanten dat ook met ons zijn! We doen ons best om iedere bestelling zo goed mogelijk af te ronden. Daarom horen we graag uw ervaringen en delen we met trots wat er over ons gezegd wordt. Wilt u ook een review achterlaten? Dan kan dat door het invullen van het onderstaande formulier. Deze wordt vervolgens op onze website geplaatst.
We zijn weer heel erg blij met de overheerlijke kazen van meneer plakje kaas. Zo noemde mijn dochter uw vader altijd. En doet ze dat nog steeds. Ze vindt, net zoals ons, dat je nergens anders zulke lekkere kazen kunt krijgen zo blij dat we van de lekkere kaas kunnen blijven genieten, na jaren op de markt klant te zijn geweest, en de flexibele bezorging! Dank jullie wel! Ik heb zo genoten van de dingen die ik besteld heb π«ΆπΌ Wat een mooi idee om ze de zaak van Willem verder re zetten. Heerlijke voorstellen van kaasplankjes of weer eens een andere soort proberen met heerlijke portsaus. Dames ik ben heel blij met juliie en hopelijk gaan jullie nog lang zo door, dank jullie wel. Wij werden deze Kerst verrast met een heerlijk pakket van Zus & Kaas: mooie kazen met zoete bijlagen, feestelijk versierd met Kerstballen en -lichtjes. Wat een smakelijk cadeau! Dank aan de zussen (en aan de gulle gever π)!De beste kaas
hartstikke fijn!
Zus & Kaas
Gelukkig oud en vertrouwd
Heerlijk Kerstpakket!
