Wat anderen over ons zeggen

Reviews

Wij zijn blij met onze klanten en hopen dat onze klanten dat ook met ons zijn! We doen ons best om iedere bestelling zo goed mogelijk af te ronden. Daarom horen we graag uw ervaringen en delen we met trots wat er over ons gezegd wordt. Wilt u ook een review achterlaten? Dan kan dat door het invullen van het onderstaande formulier. Deze wordt vervolgens op onze website geplaatst.

Goede kaas

17 december 2025

Al jaren bij Willem op de markt klant nu worden we bezorgd van de kaas die we lekker vinden mooie service

Leo Sijbrands

lekker stukje kaas

15 december 2025

Kwam al heel lang op de markt bij Willem , als we met ons schip in Maashaven lagen.

Nu wij aan wal zijn , fijne bezorging aan onze flat .

K. Hübbers

Super pakketje gewonnen

25 november 2025

Tijdens de Winterfair bij Markkant Oosterhout een kaas kerstpakketje gewonnen van Zuss & kaas. Wát een heerlijke verrassing!

Dat wordt smullen!!!!

Super bedankt.

Jolan

Zuss & Kaasproeverijtje: verrassend en lekker!

1 oktober 2025

Het Zuss & Kaasproeverijtje kan ik iedereen aanraden: het was leuk en spannend om kazen te proeven die ik nog niet kende en nu es uit kon proberen

Hanneke

Over KAAS valt niet te twisten

1 oktober 2025

Blij werd ik toen ik hoorde dat de service van Willem de Jong na zijn pensionering niet zou stoppen maar door Iris & Renate in een soort Willem 2.0 via internet zou worden voortgezet. Na enkele tientallen jaren op de markt ga je je favoriete kaas en kaasboer toch missen, niet dan? De Zussen hebben dat goed voor elkaar en de leveringen lopen op rolletjes. Steeds plezierig om Willem weer even te zien en even te kunnen ouwehoeren. Ach over kaas wil ik het eigenlijk niet hebben want dat zit wel snor, behalve dat ik graag brandnetelkaas zie toegevoegd aan het assortiment. Lekker doorgaan zo familie!

Pim Janse