Wat anderen over ons zeggen
Reviews
Wij zijn blij met onze klanten en hopen dat onze klanten dat ook met ons zijn! We doen ons best om iedere bestelling zo goed mogelijk af te ronden. Daarom horen we graag uw ervaringen en delen we met trots wat er over ons gezegd wordt. Wilt u ook een review achterlaten? Dan kan dat door het invullen van het onderstaande formulier. Deze wordt vervolgens op onze website geplaatst.
Al jaren bij Willem op de markt klant nu worden we bezorgd van de kaas die we lekker vinden mooie service Kwam al heel lang op de markt bij Willem , als we met ons schip in Maashaven lagen. Nu wij aan wal zijn , fijne bezorging aan onze flat . Tijdens de Winterfair bij Markkant Oosterhout een kaas kerstpakketje gewonnen van Zuss & kaas. Wát een heerlijke verrassing! Dat wordt smullen!!!! Super bedankt. Het Zuss & Kaasproeverijtje kan ik iedereen aanraden: het was leuk en spannend om kazen te proeven die ik nog niet kende en nu es uit kon proberen Blij werd ik toen ik hoorde dat de service van Willem de Jong na zijn pensionering niet zou stoppen maar door Iris & Renate in een soort Willem 2.0 via internet zou worden voortgezet. Na enkele tientallen jaren op de markt ga je je favoriete kaas en kaasboer toch missen, niet dan? De Zussen hebben dat goed voor elkaar en de leveringen lopen op rolletjes. Steeds plezierig om Willem weer even te zien en even te kunnen ouwehoeren. Ach over kaas wil ik het eigenlijk niet hebben want dat zit wel snor, behalve dat ik graag brandnetelkaas zie toegevoegd aan het assortiment. Lekker doorgaan zo familie!Goede kaas
lekker stukje kaas
Super pakketje gewonnen
Zuss & Kaasproeverijtje: verrassend en lekker!
Over KAAS valt niet te twisten
